Еліміз дизельдік отын тапшылығына ұшырауы мүмкін
393
Мұнай-газ саласының мамандары қазіргі көлемдер нарық сұранысын өтемейді деп есептейді, - деп хабарлайды Opennews.kz ақпарат агенттігі.
Сарапшы Ерлан Жаукин «Алматы» телеарнасына берген сұхбатында атап өткендей, биыл 5 миллион 300 мың тонна жанармай өндірілген. Бұл нақты қажеттіліктерден әлдеқайда аз.
Экономика тұрғысынан алғанда тең пайда қағидасы бұзылды, деп есептейді сарапшы. Қарапайым тілмен айтқанда, көрші елдерде мұнай өнімдері біздегіден екі, тіпті үш есе қымбатқа сатылады. Демек, салыстырмалы түрде арзан отандық отынның шетелге нақты ағыны. Және көбінесе заңсыз.
Жаукин баға әртүрлі болғанымен, жанармайды сұр схема бойынша Қазақстаннан алып кету тиімді екенін атап өтті. Бүгін біз ресми түрде Қазақстаннан жанармай экспорттауға тыйым салдық. Бірақ ол бізден әртүрлі жолмен экспортталады. Бұл не контрабанда, не автоцистерна арқылы, не транзит.
Дизельдік отын тапшылығын болдырмаудың бірден-бір жолы – бағаны теңестіру. Нарықтың өзі импортқа мүдделі болар еді дейді олар.
Сарапшы Ерлан Жаукин «Алматы» телеарнасына берген сұхбатында атап өткендей, биыл 5 миллион 300 мың тонна жанармай өндірілген. Бұл нақты қажеттіліктерден әлдеқайда аз.
"Нарық сұранысы шамамен 5,6 миллион тонна. Яғни, Қазақстан 300 мың тоннадай импорттауға тиіс. Ал сыртқы нарықтағы баға елдегі бағадан бірнеше есе жоғары екенін бәріміз жақсы түсінеміз және білеміз. Яғни, ең басты мәселе. Қазақстанда дизель отынының тапшылығы айтарлықтай баға диспропорциясы болып табылады" , - деді Ерлан Жаукин.
Экономика тұрғысынан алғанда тең пайда қағидасы бұзылды, деп есептейді сарапшы. Қарапайым тілмен айтқанда, көрші елдерде мұнай өнімдері біздегіден екі, тіпті үш есе қымбатқа сатылады. Демек, салыстырмалы түрде арзан отандық отынның шетелге нақты ағыны. Және көбінесе заңсыз.
Жаукин баға әртүрлі болғанымен, жанармайды сұр схема бойынша Қазақстаннан алып кету тиімді екенін атап өтті. Бүгін біз ресми түрде Қазақстаннан жанармай экспорттауға тыйым салдық. Бірақ ол бізден әртүрлі жолмен экспортталады. Бұл не контрабанда, не автоцистерна арқылы, не транзит.
Дизельдік отын тапшылығын болдырмаудың бірден-бір жолы – бағаны теңестіру. Нарықтың өзі импортқа мүдделі болар еді дейді олар.