Астана-Арқалық бағытындағы пойыздың ластығына шағым түсті

1 705

Фото: Видеодан скринАстана–Арқалық бағытындағы 655ТД пойызының жолаушысы әлеуметтік желіде бейнежазба жариялап, әжетхана тазалығы мен техникалық жағдайына қатысты шағым айтты,- деп хабарлайды "Opennews.kz" ақпарат агенттігі. 

Видео авторының айтуынша, таңертең вагонның іші салқындап, жолаушылар терезелерді жаба алмаған. Ал жолсерік ешқандай шара қолданбаған.

“Вагон лас, есіктер жабылмайды, дәретхана бір жыл жуылмағандай, терезенің әйнектері қап-қара, ыстыққа шыдау мүмкін емес, кондиционер жоқ. Билет қымбаттады, бірақ жағдай жасалмаған. Сұмдық! Ең лас вагон, 13 вагонға билет алмаңыздар", – деп жазды желі қолданушысы.

"Астана – Жезқазған, 108-пойыз – тура сондай жағдай”, ”Жезқазған. Жиі жүремін. 80% жағдайда сондай вагондар. Жолсеріктер де бұрынғыдай емес...”, “Мемлекет бәрін жекеге сатып жіберді, бақылау жоқ. Олар үшін бастысы – пайда, ал жаңа вагон алуға ешкім ниетті емес”, “117–118 Павлодар – Қызылорда. Жағдайы да сол күйі”, – деп жарыса жазды желі қолданушылары.

Жолушының сынына жауап ретінде, "Жолаушылар тасымалы" АҚ бұл пойыздың жеке меншік "KazRail" ЖШС компаниясына тиесілі екенін және "ҚТЖ" құрылымына қатысы жоқ екенін хабарлады.