МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ НАУҚАСТАРМЕН ТИІМДІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ОРНАТУДАҒЫ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ МАҢЫЗЫ

1 602

Қазіргі заманғы медицина қызметкерлерінен тек қана жоғары деңгейдегі кәсіби білім мен дағдыларды талап етпей, сонымен қатар науқастармен тиімді қарым-қатынас жасай алу қабілетін де күтеді. 


Денсаулық сақтау саласындағы коммуникативтік дағдылардың маңызы жылдан-жылға артып келеді, өйткені олар науқастың емдеу процесіндегі қауіпсіздігі мен қанағаттануына тікелей әсер етеді. Коммуникативтік дағдылар дегеніміз - науқастармен ашық, құрметті және сенімді орта құруға мүмкіндік беретін әрекеттер мен әдістер жиынтығы. Бұл дағдылар науқасқа диагнозын түсіндіруден, емдеу жоспарын талқылаудан және оның әл-ауқатын жақсартуға бағытталған кеңестер беруден тұрады. Медицина қызметкерлерінің коммуникативтік дағдылары науқастың емдеуге деген сенімділігін арттырып, олардың өз денсаулығына деген жауапкершілік сезімін күшейтеді. Бұл, өз кезегінде, емдеу нәтижелерінің жақсаруына ықпал етеді.


Біздің мақсатымыз - науқастармен сапалы қарым-қатынас орнату арқылы денсаулық сақтау саласындағы қызмет көрсетудің сапасын арттыруға үлес қосу.


Медицина қызметкерлерінің науқастармен тиімді қарым-қатынас орнатудағы коммуникативтік дағдыларының маңызы зор. Бұл дағдылар, біріншіден, науқас пен дәрігер арасындағы сенімді қатынасты нығайтуға көмектеседі. Сенім – бұл денсаулық сақтау саласындағы әрекеттердің негізгі тасы болып табылады және ол науқастың емдеуге деген көзқарасын жақсартады, олардың кеңестер мен емдеу жоспарларын орындауға деген мотивациясын арттырады.


Екіншіден, тиімді қарым-қатынас дәрігерлерге науқас туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік береді, олардың шағымдары мен қажеттіліктерін түсінуге көмектеседі. Бұл ақпарат нақты диагноз қоюға және тиімді емдеу жоспарын құруға қажетті.


Үшіншіден, коммуникативтік дағдылар медицина қызметкерлеріне науқастардың емдеу процесіне белсенді қатысуын қамтамасыз етеді, олардың денсаулығын сақтауда жауапкершілікті арттырады. Науқастар емделу процесіне белсенді қатысқанда, олардың өз денсаулығына деген жауапкершілігі артып, нәтижесінде емдеу тиімділігі жоғарылайды.


Төртіншіден, тиімді коммуникация арқылы медицина қызметкерлері науқастарға күрделі медициналық ақпаратты жеңіл түсінікті тілде жеткізе алады, бұл науқастардың өз денсаулығы туралы білімін арттырады және олардың емдеу жоспарына деген түсінігін жақсартады.


Бесіншіден, науқастармен сапалы қарым-қатынас медициналық қателіктердің алдын алады және науқастың емдеу процесіндегі қауіпсіздігін арттырады. Науқастар өздерінің симптомдары мен алаңдаушылықтары туралы ашық айтқанда, дәрігерлер дұрыс шешімдер қабылдауға және потенциалды қауіптерді болдырмауға қабілетті болады.

Соңында айтқанда, коммуникативтік дағдылар медицина қызметкерлері үшін қажетті кәсіби қасиеттердің бірі болып табылады. Олар науқастардың денсаулық сақтау процесіне оң ықпал етеді, емдеу нәтижелерін жақсартады және денсаулық сақтау жүйесінде сенімділік пен қанағаттану деңгейін арттырады.


Медицина қызметкерлерінің науқастармен тиімді қарым-қатынас орнатудағы коммуникативтік дағдылары - бұл денсаулық сақтау саласындағы сапалы қызмет көрсетудің негізгі элементі. Тиімді коммуникация науқастардың денсаулық сақтау процесіне белсенді қатысуын қамтамасыз етеді, сенімді қатынастар құрады, емдеу нәтижелерін жақсартады және науқастың қанағаттану деңгейін арттырады. Сондықтан, медицина мамандары үшін осы дағдыларды дамыту және жетілдіру - бұл өз кәсіби шеберліктерін арттырудың және науқастарға жоғары сапалы күтім көрсетудің маңызды бөлігі. Осы арқылы, медицина қызметкерлері науқастардың денсаулығы мен әл-ауқатын жақсартуда шешуші рөл атқара алады.


Ахметова Айзат Даулетбайқызы,

№6 қалалық емхананың мейірбикесі